Veelgestelde vragen
Wij streven er naar om het product, dat voor 15.00 uur op een werkdag is besteld, dezelfde dag te verzenden. Door onvoorziene omstandigheden kan het tot 5 werkdagen duren voordat het product wordt verstuurd. U krijgt een e-mail van ons op het moment dat het product is verstuurd. Nadat het pakket is verstuurd hebben wij geen invloed meer op de snelheid van levering. U kunt de zending volgen met de track en tracé code die u van ons ontvangt.
Dit kan helaas niet meer als de order al in behandeling is genomen en is verwerkt. U kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen waardoor er een nieuw betaalverzoek wordt aangemaakt vanuit ons systeem. Op het moment dat de order nog niet in behandeling is genomen kunt u de order annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Zo voorkomt u dat u twee keer verzendkosten betaalt.
De bevestigingsmail kan bij de spam in uw mailbox terecht komen. Controleer daarom uw spambox. Het kan ook voorkomen dat u het e-mailadres niet goed heeft ingevuld. Ons systeem stuurt dan naar een verkeerd e-mailadres updates over de status van uw bestelling. Indien u daadwerkelijk geen bevestigingsmail heeft ontvangen maar het bedrag is wel van uw bankrekening afgeschreven dan hebben wij de order ontvangen. Wij handelen de order af en uw bestelling wordt verzonden naar het door u opgegeven adres. Als u een account heeft aangemaakt op onze website dan kunt u uw e-mailadres wijzigen. De berichten die wij naar u sturen worden vanaf dat moment naar het juiste e-mailadres verstuurd.
U kunt een deel van de bestelling of de hele bestelling retourneren.
Het product dat wordt geretourneerd dient uiteraard te worden retour gezonden in exact dezelfde staat als u het van ons heeft ontvangen,
concreet betekent dit dat:
- Het sieraad niet gedragen is
- Het sieraad onbeschadigd is
- Het stickertje met bestelnummer aanwezig is op dezelfde plaats als bij ontvangst van het product.
- De verpakking onbeschadigd is
- Het certificaat bijgevoegd is
Als u gebruik wilt maken van onze “niet goed geld terug regeling” dan stuurt u het ingevulde retourformulier met de retourzending naar ons terug.
Kosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.
Wij adviseren u het product aangetekend te retourneren zodat u te allen tijde een verzendbevestiging en traceercode heeft.
Producten van niet ontvangen retourzendingen kunnen niet worden vergoed.
Heeft u geen retour formulier ontvangen, download dan het retourformulier.
Helaas komt het wel eens voor dat er tijdens het transport een product beschadigd raakt. Wij vinden dit uiteraard heel vervelend voor u. Wij zullen er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat u hetzelfde bestelde product opnieuw ontvangt.
Neemt u alstublieft meteen, binnen 14 dagen, contact met ons op als u een beschadigd product ontvangt. U kunt een mail sturen naar info@sisi-jewels.nl
Graag willen we zien hoe het product er aan toe is. Wij ontvangen naast een beschrijving van de schade daarom ook een foto van het beschadigde product.